לקראת חתימה עם 'אגודה'? מועצת גדולי התורה של 'דגל' תתכנס

אבי רבינא No Comments on לקראת חתימה עם 'אגודה'? מועצת גדולי התורה של 'דגל' תתכנס

לפי ההודעה, חברי מועצגה"ת שליט"א ידונו בעניינים העומדים על סדר היום, "ובגזרות הרוחניות והכלכליות שהשיתה הממשלה על הציבור החרדי"

צילום: Shlomi Cohen/Flash90
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ברקע המו"מ עם אגודת ישראל ולקראת סגירת הרשימות: מועצת גדולי התורה תתכנס מחר (שלישי) במעונו של רשכבה"ג מרן ראש הישיבה שליט"א ברחוב ראב"ד בבני ברק.

ישיבת המועצת תתקיים בשעה 18:30 במעונו של רשכבה"ג מרן ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין שליט"א ובהשתתפות מרנן ורבנן חברי מועצת גדולי התורה שליט"א.

לפי ההודעה, חברי מועצגה"ת שליט"א ידונו בעניינים העומדים על סדר היום, "ובגזרות הרוחניות והכלכליות שהשיתה הממשלה על הציבור החרדי".

עוד נמסר כי "מרנן ורבנן זקני הדור ישאו תפילה וזעקה לבורא עולם לנוכח הגזרות המרחפות על עולם התורה ועל קדשי ישראל, בעתיד החינוך הטהור, חוק הגיוס, הגיור וקדושת השבת".

חברי הכנסת של 'דגל התורה' ישתתפו במעמד ויו"ר התנועה ח"כ הרב משה גפני יציג בפני גדולי ישראל בפתח הישיבה את תמונת המצב בנושאים העומדים על הפרק.

בתוך כך, חה"כ ישראל אייכלר, נציג בעלזא התייחס היום (שני) לראשונה למשא ומתן עם דגל התורה, בישיבת הנהלת אגודת ישראל: "במשך שנים דיברנו על הצורך להעלות את השכר של המלמדים בת"תים ולא הקשיבו לנו. אני שמח שהפעם הנושא הוא בראש סדר היום, ומוסכם על כולם שהתנאי הראשון לכניסה לקואליציה היא בהגדלת התקציב לת"תים. לא יתכן להעניש את הילדים בגלל שהם רוצים ללמוד תורה כמו שלמדו כל ההיסטוריה של עם ישראל".

גפני מצהיר: "לא נשב בקואליציה שתרעיב את המורים החרדים"

זו הסיבה שבבעלזא לא ממהרים לחתום • האזינו לפרשנים

ח"כ יעקב טסלר אמר בישיבת הנהלת אגו"י: "יועז הנדל שביזה את גדו"י, סופו שסיים בבזיון כהומלס פוליטי. אחרי שנת גזירות ממשלת ליברמן-לפיד-קריב אנו לא צריכים כלל קמפיין בחירות. עלינו להתאחד במאבק כנגד יוקר המחיה, בדאגה למוסדות החינוך ולשכר המורים והגננות ובדרישה לפתרונות לדיור, למעונות היום ולתיקון כל עניין שפגעו בנו".



0 תגובות